måndag 17 oktober 2016

Första drönarfilmen

Så blev jag med drönare i helgen, en DJI Phantom 4, och jag är inte sämre än att jag delar med mig av mitt första tafatta försök till film. Lärorikt som tusan och modet behöver byggas upp så att jag törs komma närmare mina offer. Kul var det. Eftersom Open Live Writer vägrar att bädda in får ni hålla till godo med en länk.

https://www.youtube.com/watch?v=1A09KbubYRc

Det har varit lite dåligt med månadssammanfattningar ett tag, och det beror på att de är rätt meningslösa för tillfället. Just nu är det mest planlös träning som gäller och jag funderar på målen inför nästa år. Får återkomma till det. Kanske att det blir en vinbloggning till helgen dock, för då blir det Pithon-Paillé. Tjatigt, jag vet, men väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar